|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Sept 18, 2006 23:56:40 GMT 6
...ik vandaag mijn eerste schooldag in mijn laatste jaar achter de rug heb? ...ik enkele freshmen tegen het lijf heb gelopen?? ...zij dus al mensen kennen uit het laatste jaar? ...zij daar dus over stoefen tegenover hun collega eerste jaars? ...ik hierrond bescheiden blijf?
|
|
|
Post by Thomá on Sept 26, 2006 1:24:31 GMT 6
...ik morgenvroeg een beslissend sollicitatiegesprek heb? ...ik mij nu nog wat aan het voorbereiden ben (algemene en niet zo algemene bedrijfsinfo, weet je wel)? ...ik beniewd ben wat de dag van morgen brengt? ...ik het (goede of minder goede) nieuws morgen met jullie zal delen?
|
|
|
Post by Thomá on Sept 26, 2006 20:54:09 GMT 6
...ik mijn eerste job te pakken heb? ...ik deze ochtend een gesprek had met de afdelingsmanager? ...ik zonet het goede nieuws gehoord heb van de HR-verantwoordelijke? ...ik voluit "Thomas Huygens, Market Expert at Corporate Actions Department - Bank of New York/Brussels Branch" heet? ... ik maandag eerstekomende mijn eerste volwaardige werkdag heb? ...ik vrijdag mijn contract ga gaan tekenen? ...ik luidop "Joehoe" geroepen heb in mijn kamer? Achteraf gezien een beetje bizar in een leeg huis.
|
|
|
Post by ce on Sept 26, 2006 23:37:09 GMT 6
... Thomas een lullige naam heeft ! ... ik het hem wel gun ... dit vorige niet om die naam maar de job gaat.
|
|
|
Post by lamartha on Sept 27, 2006 0:37:38 GMT 6
... Ik sinds vandaag lid ben van jullie site? ... Ik nog steeds nie goe weet waarom'k dat nu weer gedaan heb? ... Ik vind dat jullie allen moreel verplicht zijn om naar de BBQ te komen? ... Jullie jullie beloning voor het helpen laden van de camion missen als jullie niet komen?
|
|
|
Post by bdb on Sept 27, 2006 1:11:26 GMT 6
... ik je welkom heet? ... ik eigenlijk bert heet? ... ik me tot niets verplicht voel? ... ik morgen alweer thuis ben van school?
|
|
|
Post by henkie on Sept 27, 2006 11:35:15 GMT 6
...ik die beloning niet wil missen vermits ik het laden van de camion al gemist heb
|
|
|
Post by phidias on Sept 30, 2006 0:15:10 GMT 6
...sinds 2 weken weer een student ben. ...ik een student van de Sabena Flight Academy ben. ...ik daar best wel trots op ben. ...ik nu al 2 weken engels achter de rug heb. ...ik gstrn samen met een spanjaard de enigsten van de klas waren die het maximum hadden op onze "listening comprehension test". ...ik vandaag 93% heb gehaald op een "Oxford English test" ...ik eindelijk nog eens trots kan zijn op mijn punten.
|
|
|
Post by hubert on Oct 3, 2006 17:17:26 GMT 6
... ik Nicky veel succes wens met zijn studies. ... hij tot nu toe goed bezig is. ... ik straks men auto ga kuisen na de vuile voeten van vant weekend ... Pasquino ook nen wijzen is (Heynze weet wat ik hiermee bedoel) ... ik vant weekend nog redelijk goed heb gebasketdtdt. ... dit vorige niet was om te stoefen maar om Cé te pesten.
|
|
|
Post by henkie on Oct 3, 2006 18:29:47 GMT 6
...hubert wel ne stoefer is ...hij toch een klein beetje gelijk heeft over zijn basketprestatie ...naast nicky ook niki goed bezig is met zijn studies ...wij daardoor niet meer met de auto naar een fuif zullen gaan maar met een vliegtuigje, aangezien we nu 2 piloten (nicky en niki) hebben ...ce serieus bijmij int krijt staat door een voorval op de chiro zondag
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Oct 3, 2006 19:01:13 GMT 6
... Pasquino ook nen wijzen is (Heynze weet wat ik hiermee bedoel) ...ik niet weet wat Hubert hier mee bedoelt?
|
|
|
Post by Splintere on Oct 3, 2006 19:16:21 GMT 6
ik wel
|
|
|
Post by Splintere on Oct 3, 2006 19:16:45 GMT 6
...weet wat hubert bedoelt
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Oct 3, 2006 19:23:04 GMT 6
...ik dat dan wel wil weten?
|
|
|
Post by hubert on Oct 3, 2006 19:41:15 GMT 6
... ik mij hierbij verontschuldig bij Niki dat ik zijn naam verkeerd heb geschreven. ... mijn overleden hond Nicky noemde. ... dit niets heeft te maken met onze piloot in wording. ... Heynze het heeft begrepen na enige uitleg.
|
|