|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Aug 31, 2006 17:01:43 GMT 6
...vrijdag de 17e een ongeluksdag is in Italië?
...de vrouwen in het oude Griekenland hun schaamhaar geheel wegscheerden?
...de walrus rechtshandig is?
...de jongste moeder ter wereld slechts 5 jaar oud was toen ze haar kind kreeg?
...de strepen van een zebra voor verkoeling zorgen?
...leeuwen gemiddeld zo'n 30 a 40 keer per dag met elkaar paren in de paartijd?
...de langste plaatsnaam 163 letters lang is?
Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburiromudomrajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit'. Deze plaats bevindt zich in Thailand
Vaak wordt het plaatsje 'Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch' (in Wales) genoemd als langste plaatsnaam ter wereld, maar in werkelijkheid komt hij op een derde plaats. De plaatsnaam betekend letterlijk vertaald: 'St Mary's Kerk in de holte van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de kerk van St. Tysilio bij de rode grot' De naam bestaat pas sinds de jaren 1860 en werd bedacht door de plaatselijke raad omdat ze de langste naam van enig treinstation in het land wilden hebben. Oorspronkelijke heette het gewoon Llanfair Pwllgwyngyll, wat al aardig lastig is voor mensen die de laterale affricaat ll niet machtig zijn (zoals de Engelsen). Het is een soort stemloze geblazen l-klank.
|
|
|
Post by henkie on Aug 31, 2006 17:06:09 GMT 6
...de lol eraf is heynze
|
|
|
Post by foane on Aug 31, 2006 18:49:42 GMT 6
die namen even lang en groot zijn als het laatste t-shirt dat heynze voor zichzelf kocht.
|
|
|
Post by ce on Aug 31, 2006 21:15:16 GMT 6
... octopusen 3 harten hebben ... bij zeepaardjes het vrouwtje een eitje legt en het mannetje het inzich neemt en bevrucht waardoor ook hij degene is die bevalt !?!?!?!?!? (die laatste is toch straf hé)
|
|
|
Post by henkie on Aug 31, 2006 21:16:12 GMT 6
...ook bij ce de lol er af is
|
|
|
Post by ce on Aug 31, 2006 21:17:53 GMT 6
... bij henkie de lol er nooit geweest is ... foane me laat weten dat hij het studeren moe is ! ... remie zei la wa wedn
|
|
|
Post by hubert on Sept 1, 2006 12:44:40 GMT 6
...henkie zen avatar lelijk is. net als henkie dus
|
|
|
Post by henkie on Sept 1, 2006 13:43:08 GMT 6
...hubert nie moet zagen met zijn zelfportret als avatar
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Sept 1, 2006 16:36:45 GMT 6
...dat de lol eraf is Henkie?
|
|
glasbak
gelegenheidsdrinker
|
Post by glasbak on Sept 4, 2006 22:50:25 GMT 6
...Isidoor mn plaats als "Newest Member" inpikte? ...ik daarnet ben aangereden door een oude en tevens groene volvo? ...mn achterfietswiel paraplu staat? ...achterfietswiel best een raar woord is? ...het achterwiel van mn fiets beter klinkt?
|
|
|
Post by henkie on Sept 4, 2006 23:04:47 GMT 6
...de achterwielen van de fiets van piet van pa zojuist gepasseerd zijn?
|
|
|
Post by Thomá on Sept 18, 2006 2:38:14 GMT 6
...ik een fantastisch weekend achter de rug heb? ...overnachten op de camping een avontuur op zich is? ...een hond blijkbaar verplicht is op een camping? ...Blankenberge om 3u 's nachts er uit ziet als Zelzate om 6u? ...Wenduine de place to be is om met go-carts te rijden? ...het Noordzeewater heerlijk was? ...de branding nét ietsje meer mocht zijn, maar dat het al bij al wel goed was? ...een dagje zee altijd plezant is?
|
|
|
Post by henkie on Sept 18, 2006 12:28:54 GMT 6
...we vrijdag onze 3den zijn geweest bij de quiz van de bouwfeesten? ...er 24 deelnemende ploegen waren? ...het zaterdag uiteindelijk toch nog een geslaagde fuif is geworden is? ...ik in het terugkeren nog de maccadam heb gekust? ...dit dus al bij al een geslaagd weekend is geweest?
|
|
|
Post by ce on Sept 18, 2006 20:56:25 GMT 6
... de maccadam het enigste is wat er dees weekend gekust geraakt is! ... Jo en ik mega zat waren !!! ... Dit allemaal jo zijn schuld is.
|
|
|
Post by bdb on Sept 18, 2006 22:27:23 GMT 6
... ik vandaag m'n eerste schooldag in het hoger onderwijs achter de rug heb? ... ik enkele heerschappen vanop het forum tegen het lijf liep?
|
|