|
Post by ce on Oct 3, 2006 23:39:31 GMT 6
... hubert een van de duidelijkste mensen is van dit forum ! ... henkie niet moet overdrijven met dat in het krijt staan! ... henkie het zelf heel tof vond volgens mij.
|
|
|
Post by hubert on Oct 6, 2006 17:21:15 GMT 6
...het gisteren leuk was in de overpoort. ...we naar poplife gegaan zijn en de muziek mega was. ...met we bedoel ik mezelf, Jo, Ozzie en Bart ...het 10euro inkom was ...door onze charmes we gratis binnen konden. ...De terugreis ook wel zeer muzikaal gericht was (lang leve georges michael)
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Dec 7, 2006 22:25:26 GMT 6
...ik enkele weken niet op het forum was? ...ik toch nog altijd het meeste aantal posts heb? ...het veel zegt over de toestand van ons forum? ...het eens tijd wordt dat we er nieuw leven in blazen?
|
|
|
Post by blond on Dec 14, 2006 4:30:56 GMT 6
...mijn haren kort zijn? ...Henkie een stadswachter in de maak is? ...ik niet veel lager zal landen? ...ik aas op de job van stadswachter? ... wij steeds drie puntjes zetten en dan pas onze zin?
|
|
|
Post by hubert on Dec 14, 2006 19:47:42 GMT 6
... een vos zijn haren kan verliezen maar niet zijn streken. ... ik niet graag een vos zou zijn. ... omdat ik niet kaal wil worden.
|
|
|
Post by henkie on Dec 14, 2006 21:10:34 GMT 6
...blond een lesbische in de maak is ...ik mij al excuseer voor de vorige zin ...hubert ook al aan de speese zit
|
|
|
Post by ce on Dec 14, 2006 21:58:22 GMT 6
... ik geen vos ben !!! ... ik vanavond in den napoleon zal zitten. ... ik morgen verlof heb ! ... het dus niet gering zal worden . ... jullie bij deze uitgenodigd zijn.
|
|
|
Post by bdb on Dec 15, 2006 1:32:27 GMT 6
... ik timmy eerst niet herkende met z'n nieuw kapsel? ... ik ook wel zoiets vernieuwend kan gebruiken? ... ik morgen geen verlof heb? ... ik deze week naar bijna alle lessen ging? ... ik dat deed omdat het ongeveer de laatste week is?
|
|
|
Post by Thomá on Dec 16, 2006 21:38:40 GMT 6
...ik na de kritiek van gisteren op mijn persoon besloten heb, het forum opnieuw vaker te bezoeken en een postje achter te laten. ... ik excuses vraag voor het mijn tijdelijke verwaarlozing van het forum.
|
|
|
Post by blond on Dec 16, 2006 21:47:50 GMT 6
...ik mij aan een inhaalrace verwacht van onze global moderator? ...Hendrik zich blijkbaar lesbische meisjes voorstelt met kort haar? ...er veel lekkere lesbische meisjes zijn met lang haar? ...lesbische meisjes er zijn voor trio's of om genezen te worden? ...Hubert liegt wanneer hij beweerdt geen vos te zijn? ...ik blok heb?
|
|
|
Post by ce on Dec 16, 2006 22:34:54 GMT 6
... hubert niet beweert heeft dat hij geen vos is. ... ik tevreden ben met thoma zijn bezoekje ... dit wil niet zegt dat ik hem alles vergeef!!!! ... ook vuyst terug welkom is ! ... lesbische meisjes niet rap door timmy zullen genezen worden !
|
|
|
Post by henkie on Dec 18, 2006 14:46:57 GMT 6
...ik blij ben over de huidige gang van zaken op dit forum
|
|
|
Post by blond on Dec 20, 2006 5:28:54 GMT 6
...ik blij ben dat Cé een womanizer is? ...ik idd niet veel lesbische meiden zal kunnen genezen? ...lesbische meiden vergeten dat ze lesbisch zijn als ze mij zien?
|
|
|
Post by ce on Dec 25, 2006 20:59:20 GMT 6
... dat zeker een fabeltje is !!!
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jan 2, 2007 16:30:08 GMT 6
...dit de eerste post is van 2007?
|
|