|
Post by tompson on Jun 18, 2006 4:21:27 GMT 6
dat die marokaan van op tkelderken lid was van de terrasrijders? de terrasrijders de tweede beruchtste motor en autoclub is na de hells angels? er dus wss nog enkele afrekeningen te verwachten vallen? ik bij deze ga gaan slapen omdat ik binnen 4u de vroegen heb?
|
|
|
Post by Thomá on Jun 18, 2006 5:20:47 GMT 6
...Foane's vlag "Zelzate als het Bagdad van Vlaanderen", wellicht de juiste lading dekt?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 18, 2006 21:27:13 GMT 6
...vrouwen niks van voetbal weten? ...dat Valérietje 0-0 zette voor Japan- Kroatië? ...ik het wel een niet al te slimme pronostiek vond? ...Kroatië op papier toch wel beter is of Japan? ...de eindstand 0-0 was?? ...Valérietje als enige een gelijkspel had gezet? ...het nog eens de goeie uitslag was ook? ...ze dus 7 punten heeft verdient samen met de inzet van 2 matchen?? ...ik daar niet echt tegenkan dat die vrouwen dat zo goed doen?? ...ik me nu wel een beetje een slapjanus voel?
|
|
|
Post by henkie on Jun 19, 2006 12:10:27 GMT 6
...de 1 euro fuif in bassevelde nog wel wijs was ...den entree voor die 1 eurofuif 5 euro was
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 19, 2006 16:44:26 GMT 6
...mijn lerares van spaans nen redelijken decolleté had tijdens het mondelinge examen? ...ik mezelf er meermaals heb op betrapt dat ik er naar loerde? ...mijn lerares dat wel degelijk meer dan eens gemerkt heeft? ...grandioos geslaagd zal zijn?
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 19, 2006 21:33:57 GMT 6
...ik opnieuw vijf punten binnen heb door Zwitserland
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 19, 2006 22:03:46 GMT 6
...ik je proficiat wens!!?? ...na de match van 21u er een nieuwe tussenstand zal verschijnen op het forum???
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 19, 2006 22:35:43 GMT 6
...ik dit fantastisch vind!!!!
|
|
|
Post by foane on Jun 20, 2006 0:45:51 GMT 6
ik er eindelijk vanaf ben.rotschool.Als iemand iets wil doen.Bel me!!!!!!!
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 20, 2006 2:53:43 GMT 6
...ik weer vijf punten binnen heb door Spanje
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 20, 2006 13:13:01 GMT 6
dat die marokaan van op tkelderken lid was van de terrasrijders? ...ik hoop dat dit een grapje is? ...als dit geen grapje is, we te maken hebben met een absoluut hilarische vorm van toeval? ...als dit wel een grapje is, ik er twee dagen over gedaan heb om mijn euro te laten vallen? ...ik dat dan redelijk triestig van mezelf vind? ...die paarse lullen vanaf hun eerste balcontact al een spreekverbod krijgen opgelegd? ...anders de sfeer na de eerste training al verrot zou zijn? ...die maatregel me doet denken aan Oost-Duitsland tijdens de Koude Oorlog, en aan het Iran van vandaag?
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 21, 2006 15:37:14 GMT 6
...ik de laatste tijd scoor als een trein, de zeven punten van engeland zijn binnen
|
|
|
Post by henkie on Jun 21, 2006 15:51:36 GMT 6
...ik op 10 min voor tijd perfect op schema zat bij een 1-1 stand ...die 2de goal van engeland een serieuze bittere pil was ...die 2de van zweden toch een beetje de pijn kon verlichten ...de blauwzwarte lullen nog niet eens zijn begonnen met trainen ...de commentaar van tointje van hove de deze was: "zuoloange da men duiven nie vallen, worden er geen lange ballen gesjot"
|
|
|
Post by phidias on Jun 21, 2006 21:21:52 GMT 6
|
|
|
Post by phidias on Jun 21, 2006 21:29:39 GMT 6
...Cedric denys zijn naamgenoot Cédric Denys een knappe waalse schlagerzanger is... check deze foto's!!
|
|