|
Post by henkie on Jun 16, 2006 12:55:11 GMT 6
....die brusselaars toch maar lekker kampioen zijn geworden ....ik me van het begin af vragen heb gesteld bij de poule van brugge in de CL ...er in brugge nooit sprake kan zijn van een overdekt stadium, want het enigste wat ze kunnen doen is de bal hoog en ver naar voren trappen ...koen daerden veel weg heeft van pottestamper verheyen ...gert verheyen met elk lichaamsdeel heeft gescoord behalve dan de linker en rechtervoet ...hij meestal niks doorhad omdat hij gewoon aan het vallen was over zijn eigen pote ... www.rsca.be/photodbase/khrys_home/rsca-fcb.wmv (rechtermuisknop: doel opslaan als)
|
|
|
Post by foane on Jun 16, 2006 16:48:59 GMT 6
juventus en bayern munchen zijn inderdaad serieuze ploegen henkie.IK zou me ook vragen stellen, hoe het toch komt dat brugge punten pakt en jullie joden niet.
ze in anderlecht idd nog spreken van stadiums en ze in Brugge al wat meer beschaafd zijn en spreken van een stadion.
er in Brugge toevallig wel elk weekend meer volk in het stadion zit dan in Anderlecht.
pottenstamper verheyen toevallig eerst bij anderlecht speelde.
ze daar fameus gebleit hebben dat ze hem hebben laten gaan.
Mpo mpenza zijn naam per 1 september terug veranderd in Mbo mpennenzak.
Glen De Boeck een ferme neus voor goals heeft.
Bart Goor een vuile fucking strontgay is.
ik hoop dat boussoufa zijn strontgaatje groot genoeg is voor de fluit van Goor.
boussoufa er anders maar eerst ne keer neen duruml van op de markt moet insteken.
Ik echt geen paars en wit meer kan verdragen.
|
|
|
Post by blond on Jun 16, 2006 17:19:00 GMT 6
...Zulte Waregem?!
|
|
|
Post by tompson on Jun 16, 2006 20:27:38 GMT 6
...manchester, dynamo kiev, psv, lazio roma en real madrid nog sterkere ploegen waren? ...anderlecht daar wel groepswinnaar is geworden met 4 gewonnen matchen op 6? ...anderlecht daarna wel een dipje heeft gehad maar dit seizoen toch winnend afsloot dankzij een weergaloze Kompany? ...er inderdaad meer boeren in de tribune zitten in brugge dan op anderlecht, daar heb je een punt! ...pottenstamper verheyen bij anderlecht is vertrokken omdat hij het niveau en de kritiek niet meer aankon? ...we al lang een vervanger hebben voor Wilhelmsson? ...wilhelmsson toch al meer speelminuten heeft gekregen dan die 3 blauw zwarten van Kroatie tope? ...we in mei over dit onderwerp nog wel eens een duchtig woordje zullen spreken? ...de enige goeie blauw zwarte ploeg van het land Vigor Wuytens Hamme is?
|
|
|
Post by tompson on Jun 16, 2006 20:31:18 GMT 6
ik hoop dat Drogba de Nederlanders seffes effes K.O. trapt? Joris Mathijssen van oranje in de belangstelling staat van Real Madrid? dit na vanavond wel effe anders zal zijn? ik verschiet van het scorend vermogen van Argentinië? dit bepaald indrukwekkend is? deze toch een gevaarlijke outsider wordt? ik toch maar Don Leo bewonder voor de 83minuten durende angst die hij Engeland heeft doen voelen?
|
|
|
Post by foane on Jun 16, 2006 21:06:43 GMT 6
Argentinie echt adembenemend was.
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 16, 2006 21:17:08 GMT 6
ik verschiet van het scorend vermogen van Argentinië? dit bepaald indrukwekkend is? deze toch een gevaarlijke outsider wordt? ...Argentinië nooit een outsider geweest is, maar voor elke mens die een beetje naar voetbal kijkt een volwaardige kandidaat wereldkampioen is. Ik kan er niet tegen dat iedereen nu zo verwonderd doet over het spel en de doelpunten van de Argentijnen. Dat wist je toch voor het tornooi ook al? Tenzij je neus niet verder reikt dan het Astridpark natuurlijk...of hoe noemt dat pleintje daar? ...ik steeds minder tegen paars en wit kan? ...je met geld veel kan in het voetbal...behalve een hechte groep vormen. ...die eerste communicant die Brussel gekocht heeft ze eens goed zal eten.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 17, 2006 14:48:22 GMT 6
...Nederland wereldkampioen wordt? ...iedereen zijn mond vol had van Ivoorkust?? ...ze volgens mij toch nog altijd 0 (NUL) punten hebben? ...ze met die punten NIET naar de tweede ronden gaan? ...Van Persie eens een vrij trapke ging trappen?? ...die er wel redelijk lekker inging?? ...ik benieuwd ben nr Italië en Tsjechië deze middag? ...Vuyst al enkele keren zijn pronostiek vergeten invullen is? ...hij net zo goed bezig was? ...het laatste gelogen was?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 17, 2006 15:46:54 GMT 6
...in het terras van 't kelderken rijden geen goed idee is?
|
|
|
Post by laureys on Jun 17, 2006 16:08:58 GMT 6
...je dan wel eens heel diep zou kunnen vallen ...dat de hoek is van de markt waar dat geregeld eens gebeurt ...vudy dat ook eens meegemaakt heeft ...ik graag zou weten wie het was ...ik onmiddellijk aan karim benaïssa dacht , maar het hem niet was ...ik dat hem ook nog wel zie doen
|
|
|
Post by henkie on Jun 17, 2006 16:10:21 GMT 6
...het weer gene vrende moest zijn
|
|
|
Post by Thomá on Jun 17, 2006 17:32:18 GMT 6
... het misschien wel Bruno zijn maat geweest is, wiens naam ik nu effe niet kan voor de geest halen. Je weet wel de man die een glas water gaat gaan drinken in een bordeel, en plotseling berooid weer naar huis gaat.
|
|
|
Post by foane on Jun 17, 2006 18:04:51 GMT 6
...als je in zelzate je jeugdjaren kan overleven, je nergens nog schrik moet hebben waar ook ter wereld. ...Zelzate ook wel het Bagdad van Vlaanderen wordt genoemd. ...die kerel tegen Annette zei: ik steek nog rap mijn hoofd ns binnen. ...de persoon eigenlijk op het ideaal moment kwam. Anette wou sluiten. ...er twee mensen plat lagen van het lachen omwille van dit voorval of waren ze zwaargewond? ...op een terras inrijden wel eens een plaatselijke sport zou kunnen worden.(derde maal op enkele maanden) ...die kerel nog geluk had dat er mensen op het terras zaten anders was hij de kelder binnengereden. ...carmagaddon bij l'obcede is uitverkocht sinds enkele weken. ...ik vrijdag op het terras van de napoleon ook ns goeiendag ga zeggen of ik nog in mijn auto zit zal je wel merken. ....ik hier eigenlijk niet mee mag lachen maar ik dat toch toe om alles te verwerken.not!
|
|
deMuts
Doorzakker
de koelkast staat droog !?
|
Post by deMuts on Jun 18, 2006 0:34:54 GMT 6
... ik wel nog eens wil meespelen met LosNap - Chiro
|
|
|
Post by Thomá on Jun 18, 2006 1:24:11 GMT 6
... het al een tijdje geleden is dat dit evenement nog eens heeft plaatsgevonden? ... ik een bericht van Jor verplaatst heb? ... hij dat hopelijk begrijpt? ... ik hem desalniettemin toch maar een persoonlijk bericht verstuurd heb ook?
|
|