|
Post by laureys on Jun 15, 2006 16:47:26 GMT 6
...ik ook op holland naar de voetbal kijk ...we eigenlijk een petitie moeten starten tegen het slechte commentaar ...marleen duidelijk veel van voetbal weet ...mss dus ook soms wel een balletje trap ...ik hoop dat dat niet tegen die van tobazz is ...4 miljoen euro veel te veel is voor koen daerden ...brugge voor dat geld boussoufa had kunnen krijgen ...ze dus weeral te laat zijn ...lokeren toch kampioen wordt
|
|
|
Post by tompson on Jun 15, 2006 17:01:43 GMT 6
...tobazz misschien ook de pronostieken van zijn moeder kan posten? ...hij bij deze ongelooflijk veel posten bij kan winnen? ...het eigenlijk wel schandalig is dat een vrouw meer van voetbal kent dan ons? ...hopelijk nog alles mogelijk is om mijn verre achterstand goed te maken! ...ik altijd voor de underdog heb gegokt.. ...Daerden toch geen potten zal breken in brugge!!! ...Boussoufa de juiste keuze gemaakt heeft.. ...Anderlecht een ploeg heeft om volgend jaar minstens de kwartfinale van de champions league te spelen? ...ze zowiezo los kampioen worden! ...ze best nog wel enkele versterkingen doen achterin.. ...ik standard bewonder voor hun alweer totale uitverkoop!!! ...ze dus ook volgend jaar geen kampioen zullen spelen ondanks hun goede trainer
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 15, 2006 17:13:41 GMT 6
...ik verschrikkelijk blij ben met mijn tot nu toe vierde plaats
|
|
|
Post by Thomá on Jun 15, 2006 17:19:15 GMT 6
...ik hoop dat het tij ooit zal keren en ik ook eens in de top tien terecht kom? ...ik tevens hoop dat ik mijn totale inzet op het einde van de reeks toch minstens kan terugverdienen? ...het nog spannende weken gaan worden?
|
|
|
Post by foane on Jun 15, 2006 19:01:01 GMT 6
ik enorm moet lachen om tompson zijn wist-je-dat post. anderlecht een enorm cuttteam is. veel mensen op dit fourum dit kunnen beamen. bousouffa veel weg heeft van dat klein turksken van de pitta op de markt. het hoog tijd wordt dat anderlecht ns punten pakt in de champions league. Koen Daerden wel degelijk een goede speler is.
|
|
|
Post by Thomá on Jun 15, 2006 19:55:09 GMT 6
... het ook beter is voor het voetbal als er wat meer belgen aan de aftrap komen. ... eigen talent niet verwaarloosd mag worden. ...het blokken maar niet wil lukken: de leerstof is veel te saai. ... koffie het enige is dat mij overeind houdt. ...ik ook wel zin heb in een matchke morgenavond. ... ik half tien voorstel om er aan te beginnen.
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 15, 2006 20:33:53 GMT 6
...ze zowiezo los kampioen worden! ...ze best nog wel enkele versterkingen doen achterin.. ...sowieso twee keer met s geschreven wordt? ...je bij de vdab taalcursussen kan volgen?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 15, 2006 20:53:03 GMT 6
...ik best wel fier ben op mijn gedeelde vijfde plaatsin het pronostiekgebeuren? ...Heynze me daarnet wist te msn'en dat ik gisteren dankzij onze Duitse vrienden in één match 4,15euro verdiend heb? ...ik blijkbaar dus iets van voetbal ken? ...ik daar best wel fier op ben? ...ik in herhaling val?
|
|
|
Post by ce on Jun 15, 2006 21:07:25 GMT 6
...ze zowiezo los kampioen worden! ...ze best nog wel enkele versterkingen doen achterin.. ...sowieso twee keer met s geschreven wordt? ...je bij de vdab taalcursussen kan volgen? ... daar niet mee te lachen valt !!! ... ik dit allemaal niet tof vind
|
|
|
Post by tompson on Jun 15, 2006 22:35:41 GMT 6
...ik en cé nog leuke tijden hebben beleefd bij de VDAB! ...ook Benjamin daarbij was (Jaja, de ondertussen beruchte figuur uit onze vroegere klas) ...het daar niet ging om taalcursusen! ...Benjamin die ook wel goe zou kunnen gebruiken hebben! ...Benjamin overlaatst nog in Luik is gesignaleerd? ...ik me eigenlijk wel afvraag hoe Brugge aan 4miljoen geraakt? ...dat véél te véél geld is voor een speler als Daerden die frequent geblesseerd is.. ...Brugge toch wel zwaar de boot is ingegaan op Gent dit seizoen? ...dit vooral te danken was aan de suprématie van Boussouffa en de onkunde van de Brugse defensie? ...Brugge opnieuw dit jaar GEEN champions league speelt! ...Foane mij enkel gelijk kan geven?
|
|
|
Post by foane on Jun 16, 2006 0:15:13 GMT 6
ik u totaal geen gelijk geef. u mij gelijk zult geven mei volgend jaar. gerrard een verdomd goed schot heeft.
|
|
|
Post by Splintere on Jun 16, 2006 0:48:54 GMT 6
als ik tompson 1 maal zie met een kut paarse sjaal van anderlecht, hij een droge stoot zal krijgen...
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 16, 2006 3:23:29 GMT 6
...Club de Belgische eer hoogehouden en de punten verdiend heeft in Europa? ...Wilhelmsson vanavond getoond heeft dat hij een topclub onwaardig is en dus enkel op zijn plaats is bij die vuile Brusselaars? ...Wilhelmsson een klein probleempje heeft aan zijn ges? (check zijn vlechte)
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 16, 2006 3:28:50 GMT 6
...diezelfde Brusselaars dit jaar het Europees record nul houden gebroken heeft id CL? ...volgend jaar de ambitie heeft dit opnieuw te verbeteren? ...zich net als vroeger een allegaartje vedettes aan het samenkopen is, die binnen het jaar met elkaar op de vuist gaan op training? ...ze wel dure en goede spelers kunnen kopen maar er geen ploegmee kunnen bouwen? ...Frankie Vercauteren een enorm pokdalig gezicht heeft? ...Baseggio zich volgend jaar zal zitten verkneukelen naast de bank in de Serie B? ...Mister Michel zijn wijf niet met de auto kan rijden maar het toch probeert?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 16, 2006 3:30:41 GMT 6
...die Brusselaars beton onder hun grasveld gieten? Dan kunnen ze niet zakken? ...Pär Zetterberg en Christian 'check zijn ges' Wilhelmsson al jaren last hebben van Zweedvoeten?
|
|