|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 14, 2006 17:17:31 GMT 6
...ik nu stop met chiro ...Persona vanaf heden zijn plan kan trekken
|
|
|
Post by Thomá on Jun 14, 2006 17:18:14 GMT 6
Tsss, beloven.
|
|
|
Post by tompson on Jun 14, 2006 17:24:01 GMT 6
...het vandaag geen weer is om een poolparty te geven? ...het deze zomer wel eens zal passen om der ene te geven? ...ik mega uitkijk naar de rangschikking van de pronostiek? ...ik vuyst vroeger nog zien badmintonnen hebben? ...die eigenlijk niet zo slecht was? ...ik wel stukken beter ben? ...vuyst nu geen 2punten meer tegen me maakt? ...Zuigens nooit punten tegen mij en vuyst kunnen maken heeft?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 14, 2006 17:28:03 GMT 6
...de kapoentjes zullen vieren alsof ze het WK gewonnen hebben als ze dat gaan horen? ...ik direct aan de drankmeester zal melden dat hij een dertigtal bakken bier minder zal moeten bestellen? ...de jonge, onervaren kookploeg een zucht van opluchting slaakt bij het horen van dit nieuws? ...Antonio nu "NEUH" zegt? Of "die doe da"?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 14, 2006 17:51:03 GMT 6
...21 jaar een sappige leeftijd is? ...het in mijn cultuur de traditie is dat je op die speciale en toch ook wel belangrijke verjaardag omgekeerd als een vleermuis aan een boom hangt om bijgevolg vijf Duvels uit te drinken? ...ik die ceremonie uitgesteld heb tot ik 22 was en op Pinkpop stond? ...ik er bijgevolg toen écht uitzag als een rode, vermoedelijk dronken vleermuis? ...ik uit een vreemde cultuur kom? ...er op de wereld wel meerdere vreemde culturen bestaan? ...die daarom nog niet scheef bekeken moeten worden? ...vreemde culturen ALTIJD grappig zijn? ...Thaïse Paki's wel een heel vreemde traditie hebben? ...die traditie erin bestaat je in Zelzate zat te drinken om bijgevolg zes keer op een nacht dronken de Belgisch-Nederlandse grens over te steken?
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 14, 2006 18:09:42 GMT 6
...thompson nen absjaar is ...hij waarschijnlijk vergeten is dat toen ik nog badmintonde hij nog een kleuter was en bijgevolg steeds verloor ...dit het laatste is wat ik erover gezegd heb ...evert wel eens geen burgemeester zou kunnen worden?
|
|
|
Post by foane on Jun 14, 2006 18:53:36 GMT 6
...robbie williams de max was. ...ik redelijk schijte was. ...dat begrijpelijk is aangezien ik op schock was met mayo, ce en een collega van mayo. ....xavier, de collega van mayo neen wijzen kerel is en bovendien een fameus drinkorgel en wijvenzot. ...ik redelijk rond moeten rijden heb. ...de parking van de heizel een echte ramp is. ....we twee uur hebben moeten wachten vooraleer we van de parking konden. ...dit eigenlijk niet erg was aangezien een uur achter onze auto moeten zoeken hebben. ...robbie zelfs een nummer van take that speelde. ...we daar nog een berucht drinkkwartet tegenkwamen:Luc neyt, luc leyn,decker en hofman. ...deze personen ook redelijk aan het heffen waren. ...ik ook gaan zwemmen ben bij ludwina. ...het water in zijn zwembad 31 graden is!!!! ...ik de laatste dagen eens kunnen scoren heb in de pronostiek. ...ik hoop dat de vete tussen vuyst en persoon zichzelf snel oplost aangezien het toch mijn twee beste vrienden zijn. ...tompson de chiro ook mag uitnodigen op de poolparty. ...ik hoop dat ik de komende dagen een paar mooie matchen te zien krijg. ...ik hoop dat ivoorkust de hollanders eens een panne slagens geeft. ...ik besef dat dit een lange wist je dat is. ...dit komt omdat ik veel te vertellen heb en te weinig op cafe kan zitten. ...daar vanaf maandag verandering in komt. ...ik wel wil lopen met evert.
|
|
|
Post by Thomá on Jun 14, 2006 19:00:35 GMT 6
...ik ook wel wil meelopen, maar besef dat ik wellicht niet mee kan. Bij nader inzien heb ik toch niet zo veel goeste om te gaan lopen.
|
|
|
Post by tompson on Jun 14, 2006 23:45:05 GMT 6
...ik verwacht dat Heynze zijn tussenstand hier binnen 9minuten opzet? ...ik die poolparty ook wil delen met chiro brug? (zonder Vuyst wel te verstaan!) ...ik dan misschien wel in de problemen kom omtrent water en bierverbruik? ...chiro brug het bierverbruik kan compenseren door zelf wat mee te brengen? ...liever zou meelopen met Saartje Vandendriesche? ...dat wel een lekker madam is? ...ik wél een hele week op café kan zitten? ...ik het niet zal laten om dat te doen?
|
|
|
Post by laureys on Jun 15, 2006 0:15:45 GMT 6
...het al veel te lang geleden is dat ik nog gezopen heb ...ik mijn schade dringend moet inhalen ...evy gruyaert veel knapper is dan saartje ...evy dus de knapste omroepster is ...ik dus binnenkort ook een ganse week op café ga zitten
|
|
|
Post by tompson on Jun 15, 2006 13:58:40 GMT 6
...het hier ging om lopen en niet om omroepen? ...evy gruyaert geblesseerd is en dus niet kan lopen? ...ik daardoor dus koos voor Saartje? ...ik je wel gelijk moet geven dat Evy nog knapper is? ...ik me oneindig stoor aan het commentaar van de voetbalmatchen op anaal 2 en vt 4? ...ik dus eveneens de meeste matchen volg op Ned 2? ...ik met heimwee terugdenk aan de verslaggeving van Rik De Saedeleer?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 15, 2006 14:22:05 GMT 6
...er gisteren in de krant stond dat er immens veel Belgen voor het voetbal overschakelen naar de Nederlandse openbare omroep? ...dat betekent dat ook immens veel Belgen profiteren van het Nederlandse belastingsgeld? ...dat niet meer dan rechtvaardig is gezien het grote aantal Nederlanders dat in België woont voorde fiscale voordelen? ...dat wel een extra reden is om voor Nederland te supporteren? ...Carl Huybrechts een mediageil persoon is die zich met zijn eigen productiehuis overal inkoopt? ...het tijd wordt dat iemand die bloemkool dekogel geeft? ...Frank Raes door mij wel gemist wordt als commentator? ...KOEN DAERDEN EEN GROTE KANS MAAKT OM VOLGEND JAAR DE BLAUW-ZWARTE RANGEN TE KOMEN VERSTERKEN? ...ik dat goed nieuws vind? ...Baseggio een heel kleine kans maakt om de blauw-zwarte rangen te komen versterken? ...ik dat zo mogelijk nog beter nieuws vind? (FOANE !!)
|
|
|
Post by foane on Jun 15, 2006 15:52:06 GMT 6
ik echt hoop dat koen daerden nr brugge komt!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by henkie on Jun 15, 2006 15:59:46 GMT 6
...dit de tussenstand is na de eerste ronde? ...ik het raar vind dat Marleen 2des staat ...ik vanaf nu toch graag zou hebben dat ook marleen haar aanmeld en haar pronostieken doorgeeft op het forum teneinde fraude te voorkomen? ...heynze het allemaal zeer goed organiseert voor de rest ...ik hem hier een applausje geef
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 15, 2006 16:40:38 GMT 6
...mijn moeder nix van computers afweet? ...ze daarom zelfs niet weet hoe ze een bericht zou moeten posten, laat staan zich aanmelden?? ...mijn moeder haar pronostieken aan mij doorgeeft en ik ze noteer? ...alles op papier staat, dus geen sprake van valsspelen mogelijk is?? ...henkie schrik heeft zijn leidersplaats te moeten afstaan aan mn mama?
|
|