|
Post by henkie on Jun 13, 2006 12:04:39 GMT 6
...thompson soms wel eens in herhaling valt
|
|
|
Post by blond on Jun 13, 2006 15:33:03 GMT 6
...ik thompson zijn posts over zijn kat ongelooflijk grappig vind? ...ik verschiet van cé zijn voetbalinzicht? ...ik dacht dat cé gewoon gokte? ...ik dat nog steeds denk?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 13, 2006 15:58:26 GMT 6
...het verboden is meerdere keer te pronostieken op dezelfde wedstrijden?? ...cé dat blijkbaar niet wist? ...het zo geen wonder is dat hij nummer 1?? ...je het als valsspelen zou kunnen beschouwen? ...ik nu wel met mn handen in mn haar zit omtrend de punten verdelen?? ...ik deze avond moet gaan zaalvoetballen om 21u? ...ik daarom mijn allereerste WK-seconden zal moeten missen? ...het een moeilijk moment zal worden?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 13, 2006 16:28:19 GMT 6
...dat ik daarnet de kaap van 1000 posts gehaald heb??
|
|
|
Post by Splintere on Jun 13, 2006 16:51:01 GMT 6
ik blij ben voor je, ik donderdag, vrijdag en zaterdag zat zal zijn, ik nog altijd niet geloof dat ik heynze heb zien lopen, ik gisteren gebasket heb tegen twee toekomstige teamgenoten van ce en compagnie, ik gewonnen heb met 30-10, ik wel filip danel als teamgenoot had, dus het vrij oneerlijk was, het lang geleden is dat ik Ce heb gezien...
|
|
|
Post by tompson on Jun 13, 2006 16:53:45 GMT 6
...ik vind dat cé zijn eerste pronostiek alleen telt? ...cé misschien wel eens een afspraak had met de gokchinees? ...we toch maar onze kat bij die chinees hebben binnengebracht? ...deze toch niet zo appetijtelijk zal smaken? ...toch ook wel een leuke dag is omdat we ons zwembad hebben? ...ik hoop dat Brazilië zijn favorietenstatus waarmaakt? ...ik het wel vervelend vind dat ik moet gaan werken en zo ook weer een WKmatch moet missen?
|
|
|
Post by henkie on Jun 13, 2006 17:49:29 GMT 6
woensdagavond poolparty is chez thompson! thompson hier zelf nog niks van weet hij het wel zal merken
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 13, 2006 18:10:24 GMT 6
...tompson nu toch gaan werken is? ...hij dus nu nog niks doorgeeft?? ...we zoveel mogelijk mensen moeten oproepen? ...hij een zwembad én een trampoline heeft?
|
|
|
Post by henkie on Jun 13, 2006 18:20:20 GMT 6
...zwembad + trampoline = fun en ongelukken ...ik me thompson zijn gezicht wel kan inbeelden als hij thuiskomt en wij aan het zwembad liggen ...deze er al dicht bijkomt?
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 13, 2006 19:41:00 GMT 6
...ik geen zin heb in studeren ...als ik studeer het ook niet bijster lukt ...ik juist gaan zwemmen ben bij Ludwina thuis ...ik daar heel erg van genoten heb ...ik nu op mijn terras aan het blokken ben ...het nu een pak beter lukt ...ik morgen zeker opnieuw een baantje ga trekken bij Ludwina ...overmorgen ook
|
|
|
Post by Splintere on Jun 14, 2006 0:22:01 GMT 6
voor de leken onder ons , wie is ludwina ?
|
|
|
Post by Thomá on Jun 14, 2006 16:24:09 GMT 6
...ik Valerietje een gelukkige verjaardag wens? ...ik eigenlijk niet weet wie Valerietje is? ...dit hopenlijk geen schande is? ...Brazilië gisteren niet mijn pronostiek waar gemaakt heeft? ...het veel aangenamere temperaturen zijn om te studeren? ...ik gisteren een hele middag op het terras gezeten heb want het was te warm om te studeren?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 14, 2006 17:04:23 GMT 6
...ik Valerietje ook een gelukkige verjaardag wens. ...ik ook niet weet wie Valerietje is. ...Valerietje zich dringend moet melden bij de Luikse lokale politie als ze een negenjarig kindje is dat sinds zaterdagnacht haar mama kwijt is. ...indien het voorgaande correct is, haar mama dan blijkbaar niet vies is van een pintje bier. ...wij haar mama, indien de twee voorgaande premissen aanvaardbaar zijn, bijgevolg ook vriendelijk uitnodigen om ons op het forum te komen vergezellen. ...haar stiefzusje dan - in het geval al het voorgaande juist is - al een hele broeikas miserie heeft meegemaakt? ...wij Child Focus voorlopig nog niet op de hoogte brengen?
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 14, 2006 17:11:58 GMT 6
...dat Ludwina eigenlijk Robin van Kouteren is? ...Pasquino blijkbaar geen tijd heeft voor drie uurtjes chiro maar wel om elke dag te gaan zwemmen? ...Vuyst met de chirokinderen niét maar bij Ludwina wél wil zwemmen? ...ik dat een vreemde logica vind? ...het desalniettemin een schitterende chirozondag was? ...ik begonnen ben met joggen? ...ik op mijn eerste dag 6km gelopen heb op 25 minuten? ...ik dat niet slecht vind voor een half-invalide? ...ik er vanaf vandaag elke dag 1km bijdoe tot ik aan mijn limiet zit? ...iedereen welkom is om mee te lopen? ...ik een enorm sexy lange, spannende loopbroek heb? ...ik Vuyst graag eens zou zien met mijn loopbroek aan? ...ik het vandaag op Vuyst gemunt heb? ...dit niet de eerste keer is? ...de kapoentjes juichten toen ze merkten dat ze zondag maar één leider hadden? ...dat mijn ego enorm streelt? ...ik Vuystje ondanks mijn strengheid nog steeds enorm graag zie? ...Ricci geen ekele keer op straf heeft gestaan zondag?
|
|
|
Post by valerietje on Jun 14, 2006 17:16:14 GMT 6
... ik niet een 9-jarige ben ... wel een 21-jarige ... ik hoger sta bij de WK pronostiek dan heynze ... ik daar fier op ben
|
|