|
Post by phidias on Jun 21, 2006 21:32:37 GMT 6
...voor zij die mij niet geloven ik hier de site geef waar je de foto's van Cédric Denys en zijn collega's Danny Boa, Claude Stephane, Claudia Sylva en Jacques Valant kan vinden... www.radiochevauchoir.be/gallery/album03
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 22, 2006 2:58:07 GMT 6
...Matthias 3 gelijkspellen op rij goed had?? ...hij daarmee 21 punten verdiend heeft? ...als je dat optelt met zijn andere punten hij aan 35punten komt op 8 matchen? ...ik dat wel goed geboerd zou durven noemen? ...Henkie in nauwe schoentjes komt te staan?
|
|
|
Post by bakkie on Jun 23, 2006 14:20:55 GMT 6
.... westvleteren een zalig biertje is .... deze abdij hier exact 119 km vandaan ligt .... het slecht aangeduid staat als je van onze kant komt .... de blonde de slechtste is van de drie maar toch nog heerlijk is! .... de bruine westvleteren 8 naar meloen smaakt en overheerlijk is en gewoon weg zalig is .... de bruine westvleteren 12 maar 10.6 % alcohol bevat .... deze nog beter smaakt als de 8 en dus de ware uitblinker van de drie is
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 23, 2006 15:12:45 GMT 6
...bakkie zijn auto redelijk stonk naar abdijkaas?? ...het dan ook niet slim was van hem om die kaas in zijn auto te gaan leggen als het 30° was ofzo? ...Westfleteren idd mijn hart heeft veroverd? ...we dachten om elk 1 bak te kunnen meenemen?? ...we bedrogen uitkwamen en slechts met 6 blonde biertjes huiswaarts zijn gekeerd? ...het toch de moeite waard was?? ...laag is van Bakkie om contact te zoeken met bejaarde mensen die eens naar Westfleteren gaan?? ...die Amerikanen die achter ons zaten het woord Trappist op een hylarische manier uitspraken?
|
|
|
Post by laureys on Jun 23, 2006 18:17:01 GMT 6
...de fabels echt een wiis café is ...ik dit niet had verwacht ...ik mij wel nie zo lekker voel vandaag
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 24, 2006 18:36:30 GMT 6
..het momenteel 59 graden Celsius is in Bagdad en de zomer er nog moet beginnen? ..het openbaar vervoer in het Oostblok erg goedkoep was? De Hongaarse bevolking nam de trein om in Praag in opstand te komen? ...de Standaard hoopt dat er een finale komt tussen de VS en Iran? ...koningin Paola zich afvraagt of er geen kunstgebitten voor honden bestaan? ...er wegens de Millenniumdoelstellingen een groot tekort aan leraren is in de ontwikkelingslanden? In Oeganda het schoolgeld afgeschaft is en er dringend gezocht wordt naar leraren journalistiek, Engels, geschiedenis, huishoudkunde, multimedia? ...dat er in september 2006 een delegatie ervaringsdeskundigen van het departement journalistiek naar Oeganda vertrekt om aan de Oegandezen te leren hoe je overleeft in aftandse gebouwen?
|
|
|
Post by blond on Jun 25, 2006 19:27:54 GMT 6
...het fuifje in Kluizen wijs was? ...kluizenkermis een aangenaam begrip aan het worden is? ...iedereen schijte was?
|
|
|
Post by ce on Jun 26, 2006 17:48:45 GMT 6
.. Tim wel eens gelijk heeft !!!
|
|
|
Post by tompson on Jun 27, 2006 4:36:40 GMT 6
...Kluizen Kermis zeker voor herhaling vatbaar is! ...Blond ook nog maar eens gelijk moet geven? ...dat Oekraïne na 3schandalig slechte matchen toch in de kwart finale staat? ...De Bleeckere beter de match van die Italianen had gefloten! ...die Italianen verdomd veel last hebben van een vallende ziekte! ...het schandalig is dat Australië op zo'n manier wordt uitgeschakeld! ...misschien het wel een vereffening is van het WK 2002 toen die Italianen door de Koreaantjes werden uitgeschakeld! ...door de Italiaanse winst we nu misschien kans maken op een hapje en een drankje in den Napoleon? ..dit het enige positieve is!
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 27, 2006 14:02:19 GMT 6
...ik tompson enkel gelijk kan geven?? ...als je Zwitserland-Oekraïne kan programmeren als achtste finale, je al van een geslaagd WK mag spelen? ...mijn favoriet naar huis is geschopt en gefloten? ...De Bleeckere beter alle machten zou fluiten?? ...Der Franz er nog helemaal niet vermoeid uit ziet?
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 27, 2006 19:57:33 GMT 6
...we al binnen twee dagen naar werchter vertrekken
|
|
|
Post by tompson on Jun 27, 2006 23:38:23 GMT 6
...door het afhaken van Kelis zal het op zaterdag een volledig dagje mainstage worden! ...ik niet voor Kelis ging gaan! ...de Arctic Monkeys hierdoor van de Marquee naar de Main komen.. ...dit een redelijk leuk dagje Main wordt (Arsenal, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Raconteurs, Franzken, Placebo en DEUS!!!)
|
|
deMuts
Doorzakker
de koelkast staat droog !?
|
Post by deMuts on Jun 28, 2006 19:32:33 GMT 6
...barcelona een zalige stad is ...het daar gemiddeld 5 euro is vo e pintjen! ...ik mij ongelooflijk geamuseerd eb ...dat er daar vééééél schone meiskes rondlope met de tieten bloot ...dat ze ons daar niet rap zullen vergeten =)
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 29, 2006 14:30:13 GMT 6
...Eeklo best ook wel een aangename stad kan zijn om een pintje te gaan drinken? ...lokale dorpsheld Adelaine daar niet zooooooo heel veel mee te maken heeft? ...Adelaine elke vijf minuten goedverdomme en houd a pruime zegt? ...wij dat best wel grappig vonden? ...Adelaine elke vrouwelijk greslachtsdeel dat hij tegenkomt vastgrijpt? ...niet elke vrouw daar effectief mee kan lachen? ...wij wel? ...Adelaine een beetje een vader is voor ons allemaal? ...ik nu mijn zak ga pakken om naar Werchter te vertrekken?
|
|
|
Post by Thomá on Jul 5, 2006 17:07:05 GMT 6
...wij gisteren "bartje" leren kennen hebben bij het brugspringen? ... hij ons meer dan veel gefotografeerd heeft? ...hij plotseling moest telefoneren als wij nog eens van zijn boot wilden springen (lees: we waren ongewenst) ...het maar een bizarre gebeurtenis was? ... ik het niet helemaal vertrouwde? ...ik het adres van zijn blog vergeten ben? ... Bartje daar een verhaal ging opzetten over zijn gesprek met ons? ...het steeds bizarrer wordt?
|
|