|
Post by foane on May 30, 2006 21:55:07 GMT 6
ja tobazz en jij hebt er weer een post bij.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 30, 2006 23:04:41 GMT 6
Wat je zeg Foane, wat je zegt!!
|
|
|
Post by foane on May 31, 2006 15:28:32 GMT 6
de pot verwijt de ketel.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 31, 2006 16:45:43 GMT 6
Dat hij zwart ziet is het zeker??
|
|
|
Post by Thomá on May 31, 2006 18:57:15 GMT 6
Ik ben een engelse tekst aan het lezen over neo-functionalisme, Europese Gemeenschap, blablabla...
en ik snap er niets van. Misérie godverdomme!
|
|
|
Post by Thomá on May 31, 2006 19:32:52 GMT 6
En het solliciteren wil ook al niet lukken. Overal vragen ze een jarenlange ervaring, maar hoe kan ik die krijgen als iedereen ervaring vraagt. Klote die arbeidsmarkt.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 31, 2006 19:54:19 GMT 6
Dat is natuurlijk tegenstrijdig hé! Hoe kan je ervaring opdoen als je alleen kan beginnen werken als je ervaring hebt?? Volgens mij heb je de verkeerde studiekeuze genomen!!! Begin anders opnieuw? Niki heeft da ook al enkele keren gedaan!
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on May 31, 2006 20:48:24 GMT 6
en ja ik ben de geschiedenis van de instellingen van de nieuwste tijden aant blokken en het staat mij helemaal niet aan, ik heb er geen goesting meer in, het is mij beu, ik wil zuipen, ik wil naar festivals, ik wil op café zitten en zeggen man man ik ben weer scheite.
gegroet
|
|
|
Post by Thomá on May 31, 2006 21:05:09 GMT 6
'k begrijp uw misérie Gerrit. Niets dat ons in deze bange dagen steunt, behalve dan een aperitiefje met Nonkel Richard. Santé.
|
|
|
Post by foane on May 31, 2006 21:50:52 GMT 6
gerrit komaan he man. Zuigens het lukt wel eens.
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jun 1, 2006 13:49:15 GMT 6
Zelfs nonkel Richard staat mij dezer dagen niet bij
|
|
|
Post by Persona Very Grata on Jun 1, 2006 14:58:22 GMT 6
Weet je wat ik me altijd afvraag, waarom is iedereen die studeert tegenwoordig zo fier op wat hij moet leren, of maken van taken? En op de titels van cursussen die moeilijker te begrijpen dan de inhoud ervan. Wij hadden ook zo'n vakken als Bestuurlijke organisatie en Instellingen enz...maar wij zeiden gewoon: geschiedenis, waar het eigenlijk wel op aankwam. Kom eens met je voetjes op de grond, jongens, anders gebeurt het wel op de arbeidsmarkt. Je kan maar voorbereid zijn.
PS: De enige die ik er niet op betrap is Foane, nochthans niet altijd de bescheidenheid zelve, maar het siert hem op studiegebied dat hij niet doet alsof de hele wereld van zijn resultaten en vakken afhangt. Chapeau.
Ja, ik heb het een beetje moeilijk met de fierheid van sommige academici, het is NA de studies dat het begint hoor jongens...Ik kan het weten.
|
|
|
Post by foane on Jun 1, 2006 15:47:45 GMT 6
Op het gebied van vrouwen ben ik in het verleden niet altijd even bescheiden geweest. Dat ik nu eenmaal een knappe gast ben is al bewezen en zal niemand ontkennen.
Verder ben ik nu bezig met het studeren van het sociale zekerheidstelsel in het vak van de Belgische politieke economie, een opvolger van het vak Belgisch staatsfederalisme.
|
|
|
Post by laureys on Jun 1, 2006 16:23:24 GMT 6
Ik denk dat Persoons groot gelijk heeft, hij heeft het duidelijk al ondervonden dat het er op de arbeidsmarkt gelachen wordt Doe zo voort persoon op die manier geraakte wel ne keer aan werk
Ikzelf ben bezig aan procestechnologie; veel moeilijke processen komen er niet aan te pas,tga gewoon over opslag in silo's en van diene zever
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jun 1, 2006 16:48:22 GMT 6
Wat studeren betreft blijf ik altijd bescheiden. Ofwel leer ik, ofwel niet! Moeilijk is het dus niet.
Momenteel studeer ik informatica! Ik heb een handboek maar geen software op mn pc!! Leuk om te leren dus.
|
|