|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Dec 16, 2006 16:20:34 GMT 6
Vrouw koopt reclamebord om ontrouwe echtgenoot te ontmaskeren
BIRMINGHAM - Een woedende huisvrouw spendeerde £600 aan een gigantisch reclamebord waarop ze het bedrog van haar man met haar beste vriendin aan de wereld kenbaar maakt.
Op het bord staat te lezen: Aan mijn 'lieve man' Mark en mijn 'beste vriendin' Shelley.
Jullie zijn de meest verachtelijke en bedrieglijke personen die ik ooit gekend heb. Ik weet wat jullie gedaan hebben en vind het walgelijk.
Ik heb de sloten veranderd, Mark, je kleren verbrand en ONZE gemeenschappelijke rekening leeggehaald om deze poster te kunnen betalen.
Jullie verdienen elkaar.
De vrouw die enkel bekend staat als Jane uit Birmingham begon haar man te verdenken toen hij zich plots modieus ging kleden en aftershave begon te dragen. Ze merkte een nieuw nummer op in zijn gsm en kreeg een anonieme brief waarin stond dat hij haar bedroog.
Op de poster staat ook een link naar de webpagina van Jane, Jane's Revenge.
Bron: Het Nieuwsblad
|
|
|
Post by bdb on Dec 16, 2006 19:26:51 GMT 6
Three New Zealand men are lucky to be alive after an ill conceived attempt to avoid drunken driving. Two drunk men entered a vehicle, along with a man who had 5% of his vision. One of the drunken men began driving, with the blind man in the back. Apparently dissatisfied at the drunken man's performance, the visionless man elected to take over the task. Not resisting, the drunken men attempted to guide him into a parkade, which necessitated a turn. The driver had considerable difficulty. Being blind, he failed to properly negotiate the turn, slamming the car into a wall and bashing down a sign. The wall was partly destroyed. Curiously, the blind man was penalized by being banned from driving for two years- and paying a $130 fine.
Bron: Shortnews.com
|
|
|
Post by bdb on Dec 17, 2006 20:03:00 GMT 6
Psychopaat teistert belspelmeisjes
In Nederland worden de belspelletjes op tv sinds kort geteisterd door een gewelddadige psychopaat. Presentatrices staan sinds maandag onder zware beveiliging. Dat meldt De Telegraaf. Bij omroep SBS 6, die de spelletjes uitzendt, wordt sinds afgelopen week het gebouw in Amsterdam zwaar bewaakt. De presentatrices worden met beveiligde en geblindeerde auto's naar de studio gereden. SBS 6 sluit niet uit dat er meerdere bedreigers actief zijn.
Zeker een presentatrice is inmiddels geconfronteerd met een gewelddadige man. Deze is ook eenmaal met geweld het gebouw binnengedrongen. Ook verzond de psychopaat dreigbrieven.
Bron: het Nieuwsblad
|
|
|
Post by ce on Dec 18, 2006 21:56:26 GMT 6
pfff, vervanmijnbedschow !
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jan 9, 2007 22:03:09 GMT 6
Gaat Morrissey naar het Songfestival?di 09/01/07 - Er bestaat een mogelijkheid dat Morrissey, de ex-zanger van The Smiths, dit jaar Groot-Brittannië gaat vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival in Helsinki in Finland. De zanger liet zijn interesse voor het eerst blijken na het optreden van Daz Sampson in Athene in 2006. "Ik was geschokt, maar niet verbaasd dat Groot-Brittannië faalde. Waarom hebben ze mij niet gevraagd?", zei hij. Op dit moment is nog niets beslist. De BBC praat ook met andere artiesten. In de preselecties zal Morrissey het publiek dan nog voor zich moeten winnen. Morrissey heeft een voorliefde voor het liedjesfestival. In de jaren 80 werkte hij samen met Sandie Shaw, de eerste Britse winnares. En zijn video van "You have killed me" was een pastiche van de kitscherige wedstrijden uit de jaren 70. Vorig jaar werd het Songfestival in Athene gewonnen door de Finse hardrockgroep Lordi. bron: www.vrtnieuws.net
|
|
|
Post by ce on Jan 13, 2007 0:01:48 GMT 6
hopelijk gaat hij niet op zijn bek zoals onze Xandee.
|
|
|
Post by Thomá on Jan 13, 2007 18:10:33 GMT 6
Zalig nieuws. Schitterend, echt iets voor hem.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Jan 13, 2007 19:05:27 GMT 6
|
|
|
Post by laureys on Jan 13, 2007 23:32:08 GMT 6
mooi heynze op die manier zal hij zeker winnen, mijn stem heeft hij alvast
|
|
|
Post by bdb on Feb 26, 2007 21:21:27 GMT 6
Tom & Jerry Joods complotOp de Iraanse televisie is recent een item uitgezonden waarin wordt gesteld dat de tekenfilms Tom & Jerry een Joodse samenzwering is. Volgens Hasan Bolkhari, professor aan een Iraanse universiteit, is de cartoon door Joden bedacht om het beeld van de muis bij de Europeanen te veranderen. In Europa zou de muis als vuil zijn beschouwd en de Joden werden door de Duitsers namelijk ook tot 'vuile muizen' gedegradeerd'', aldus de hooggeleerde Iraniër. Hij voegde er nog een uitleg aan toe: ''Jerry, de muis, ziet er namelijk altijd schattig uit, hoewel hij 'die arme kat' constant pijn doet. Muizen zijn sluw. Geen enkele etnische groep ter wereld is zo heimelijk als de joden.'' Volgens hem werden Tom & Jerry gemaakt om het beeld dat de Joden een sluw volk zijn te veranderen. ''Wat de muis doet is slecht, maar we keuren het niet af omdat ze zo lief en slim overkomt.'' www.youtube.com/watch?v=40VFcJTIduw&eurl=http%3A%2F%2Ffrontpage%2Efok%2Enl%2Fnieuws%2F73876
|
|
|
Post by Thomá on May 26, 2007 17:50:18 GMT 6
Met taxi van Engeland naar Griekenland za 26/05/07 - Een Britse 89-jarige vrouw is vanuit haar woonplaats Sudbury, in het noorden van Engeland, met een taxi naar de Griekse plaats Naousa gereisd. Dat schrijft The Times. De vrouw wilde per se zien waar de filosoof Aristoteles les gaf aan Alexander De Grote.
Omdat ze luchthavens te beklemmend vindt, belde ze een taxi en reisde met haar 73-jarige vriendin dwars door Europa.
Toen ze aankwam aan de school van Aristoteles, bleef ze er vier uur en keerde dan terug naar huis.
De reis heen en terug duurde elf dagen en kostte de vrouw bijna 3.000 euro.
Héhé, zo'n verhaal had ik al eens gehoord: ne maat van een collega van mij zijn grootmoeder gaat ieder jaar met de taxi naar Gstaad in Zwitserland vanuit Parijs. Schrik om te vliegen, en een trein is, volgens haar, niet je dat. Moet toch kunnen...
|
|
|
Post by bdb on May 26, 2007 17:55:48 GMT 6
Vriendin steelt sperma man om zwanger te raken
Een Amerikaan heeft zijn ex-vriendin aangeklaagd nadat hij ontdekte dat ze zijn sperma stiekem had gebruikt om een kind te verwekken.
Richard Phillips klaagde Sharon Irons enkele jaren geleden aan. Phillips zei dat zijn ex-vriendin hem had misleid door zijn sperma te stelen, dat ze had bekomen via orale seks. De vrouw gebruikte het sperma stiekem om zwanger te raken. De twee waren op dat moment geen koppel meer en Phillipps wist niets van een baby.
Pas toen Sharon Irons via een rechtzaak maandelijks allimentatiegeld eiste, kwam Phillipps erachter dat hij vader was geworden. Hij zou 800 dollar moeten betalen per maand.
Hij beschuldigde zijn ex-geliefde van een 'berekend, persoonlijk verraad' en eiste een morele schadevergoeding. Irons pleitte onschuldig, want ze had de man niets misdaan. De rechter oordeelde dat 'er geen overeenkomst was gemaakt dat het sperma ooit kon teruggegeven worden' en dat de vrouw geen criminele feiten pleegde aangezien 'de man het sperma vrijwillig had afgestaan.'
|
|
|
Post by Thomá on May 27, 2007 4:32:05 GMT 6
Als je bovenstaand nieuws koppelt met politica Tania die 400000 blowjobs belooft..., dan ziet het er goed uit voor de Belgische kiezers.
|
|
|
Post by awufeword on Apr 22, 2019 7:05:41 GMT 6
|
|
|
Post by acabqetuc on Apr 24, 2019 19:58:05 GMT 6
|
|