|
Post by ce on Jan 31, 2007 23:48:47 GMT 6
gaan we weer die toer op heynze??
|
|
|
Post by henkie on Feb 1, 2007 0:54:25 GMT 6
groot gelijk ce!, en t ergste van al is dattem nog lach mee vuyst ook, da minimaeske had u ook nie misstaan jong
|
|
|
Post by ce on Feb 1, 2007 1:00:15 GMT 6
maja heynze staat dan ook weer goed mee alles.....
|
|
|
Post by henkie on Feb 1, 2007 1:03:09 GMT 6
zeker met die groene, wat wijde tshirt
|
|
|
Post by ce on Feb 1, 2007 1:07:00 GMT 6
a dat tentzeil! nee ik dacht eerder aan bal marginaal waar hij straalde maar het "MOEST" verliezen van iemand uit het laatste organizeerend jaar => Brent aka mister marginaal !!!
|
|
|
Post by bdb on Feb 1, 2007 1:13:08 GMT 6
Dat tentzeil stond hem niet alleen goed, het was ook praktisch! Meer dan de helft van de mensen is drooggebleven tijdens dat optreden van de Arctic Monkeys.
|
|
|
Post by brent on Feb 1, 2007 2:40:35 GMT 6
Beste Cé ... Ik vind het spijtig dat ik dit nog ééns, op zo'n manier, moet vernemen. Ik heb me van die fuif niets aangetrokken, was dan ook de enige 6dejaars die lichtelijk boven zijn theewater naar huis is gegaan. Ik wás gewoon marginaler op die fuif, geef dat toe! Had Heynze een rode broek aangetrokken, dan was ie zeker gewonnen! Ik was daar ook de enige die er anders uitzag toen, dan in het echte leven, begrijp je ? Ik hoop dat we voorgoed kunnen vergeten wat er die avond gebeurd is. Trouwens, wat was de prijs ? Wat pluimen op mijne kop. Denkt ge nu echt dat ik het daarvoor heb gedaan ? The Village People waren er niks tegen ... Dit jaar wordt Heynze Mister Marginal, heb dat nu al in 't snuitje Grapje hé Thomas, ik heb niks tegen jou hoor (ook niet tegen Cé). Het is eigenlijk wat onterecht dat jij slechter uit deze situatie komt. Eigenlijk is Cé gewoon een stoker ! Nei ! Kusje Cé, tot straks in de nap !
|
|
|
Post by ce on Feb 1, 2007 22:17:42 GMT 6
dat heynze mister marginaal kan winnen op een been das een feit! maar of jij enkel die pluimen kreeg daar ben ik nog niet zo zeker van .....
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Feb 1, 2007 22:33:51 GMT 6
Beste heren,
Laten we voor eens en altijd enkele zaken duidelijk maken. De strijd tussen Brent en mij voor Mister Marginaal was gelijkopgaand. Maar het feit dat Brent ih laatste jaar zat en de jury door en door kende, geeft mijns inzien de doorslag gegeven. Voor een neutrale jury hadden de kaarten anders gedeeld kunnen worden. Betreffende mijn T-shirt: ik blijf er bij dat het in 2006 beter was om een T-shirt te kopen van AM dan een van Pukkelpop. AM is toch wel de band van 2006 en pukkelpop 2006 was een gewone editie zoals er zovelen zijn. Natuurlijk kan er gekibbeld worden over de size. Ik had namelijk gedacht dat ik meer massa had. Ik nam veel hooi op mijn vork en koos een XL. Dat was jammer genoeg een slechte keuze. Maar iedereen neemt wel eens een slechte keuze toch? Of is missen niet meer menselijk? Toch zal ik met alle plezier mijn tentzijl nog aandoen! Met alle plezier!
Amen
|
|
|
Post by ce on Feb 1, 2007 22:47:22 GMT 6
de groote viel eigenlijk nog mee vond ik ....
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Feb 2, 2007 23:43:30 GMT 6
Toch iemand die me steunt!
|
|
|
Post by bdb on Feb 11, 2007 2:55:15 GMT 6
10 nieuwe namen: Faithless, Björk, Marilyn Manson, Arctic Monkeys, Incubus, Beastie Boys, The Kooks, Bloc Party, My Chemical Romance en Mastodon
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Feb 11, 2007 23:55:17 GMT 6
Hmmm, alweer een reden om mijn T-Shirt aan te doen!
|
|
|
Post by ce on Feb 11, 2007 23:59:10 GMT 6
ja nu zou ik het mss toch overwegen om mee te gaan.
|
|
|
Post by Thomá on Feb 12, 2007 0:02:19 GMT 6
Beastie Boys..... Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
|
|