|
Post by ce on Jul 27, 2006 21:05:48 GMT 6
... jij hoogstwaarschijnlijk alleen zult zitten op die trein !
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Jul 28, 2006 14:47:19 GMT 6
...wij met de chiro wel geïnteresseerd zijn in de vaten van bdb
|
|
|
Post by henkie on Jul 28, 2006 14:49:53 GMT 6
het hier gaat over lege vaten?
|
|
|
Post by bdb on Jul 28, 2006 19:50:06 GMT 6
...wij met de chiro wel geïnteresseerd zijn in de vaten van bdb ... ik ze al gevraagd heb op m'n werk maar ze onmogelijk naar huis kan brengen?
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on Aug 1, 2006 4:09:22 GMT 6
...wij met de chiro wel geïnteresseerd zijn in de vaten van bdb ... ik ze al gevraagd heb op m'n werk maar ze onmogelijk naar huis kan brengen? Als we er krijgen, willen wij er gerust eens omrijden naar uw werk!!!
|
|
|
Post by bdb on Aug 11, 2006 19:35:04 GMT 6
... ik ze al gevraagd heb op m'n werk maar ze onmogelijk naar huis kan brengen? Als we er krijgen, willen wij er gerust eens omrijden naar uw werk!!! Je je zal moeten haasten aangezien ik er nog maar 3 dagen werk!
|
|
|
Post by ce on Aug 14, 2006 23:44:31 GMT 6
... bdb in zijn vrije tijd katten temt!
|
|
|
Post by Thomá on Aug 15, 2006 1:39:27 GMT 6
...het lijkt of de 'drive' van het forum verdwenen is? ...dit hopenlijk wel weer goed komt? ... het zonde zou zijn mocht het forum in de vergetelheid geraken? ...ik iedereen dus oproep om opnieuw en masse te posten op het forum?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Aug 15, 2006 16:14:05 GMT 6
...ik pukkelpopel?? ...ik daarom dus uitkijk naar het 3-daagse festival! ...volgens mij de drive van het forum na pukkelpop wel zal verbeter
|
|
|
Post by bdb on Aug 15, 2006 17:30:41 GMT 6
...ce foutieve bronnen heeft!
|
|
|
Post by Thomá on Aug 20, 2006 15:54:42 GMT 6
...een 2de zit zwaar zuigt? ...ik die zes vierkante meter vrije ruimte op mijn kamer eindeloos heb afgewandeld? ...ik nood heb aan wat buitenlucht? ...dit kutweer het niet toelaat buiten te studeren? ...buiten studeren mijn lot echter zou kunnen verzachten? ...ik morgenavond zeker en vast eens buitenkom om een pint te drinken? ...ik nu ga stoppen met zagen en iets ga eten? ...ik iedereen die nu ongeveer ook gaat eten, ook een 'smakelijk eten' wens?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on Aug 20, 2006 21:29:16 GMT 6
...daft punk meer dan vet strak was?
|
|
|
Post by Thomá on Aug 21, 2006 0:03:14 GMT 6
een atoombom maken echt niet zó moeilijk is?
Leve het internet:
Constructie project, Atoom Bom
0. INTRODUCTIE
Door een hardnekkig misverstand als gevolg van misinformatie, (het zou te moeilijk zijn) hier dan het echte verhaal over de constructie van een thermo nucleair apparaat. We zullen zien hoe verbazingwekken simpel zo'n ding te maken is in 10 simpele stappen
Het project kost tussen de Fl.10.000,- en Fl.50.000,- gulden, afhankelijk van hoe grappig je het eindproduct wilt hebben. Na het succesvolle vorige project in het "nieuwe" "Stap voor Stap" formaat zal ik ook deze formule hier weer volgen.
CONSTRUCTIE METHODE
1. Ten eerste moet je ongeveer 100 kg, wapen kwaliteit, Plutonium opscharrelen bij je plaatselijke leverancier. Hiervoor kun je terecht bij onze collega's van een kerncentrale, maar die vinden het meestal niet zo leuk als er grote hoeveelheden Plutonium missen. Het is beter om je lokale terrorist organisatie te consulteren, of misschien de Z-side bij jouw in de buurt.
2. Denk er wel om dat Plutonium, speciaal de pure vorm, een beetje gevaarlijk is. Was je handen met water en zeep na gebruik, en laat je kinderen en huisdieren er niet mee spelen. Een beetje overgebleven Plutonium stof is trouwens uitstekend geschikt als insecten verdelger. Het beste kun je het bewaren in een loden pijp, maar als je die niet voorhanden hebt, kun je ook een oude thermosfles gebruiken.
3. Knutsel een metalen huis in elkaar om apparaat te herbergen. Hier- voor kun je van alles gebruiken. De meeste metalen voorwerpen kun je goed in de gewenste vorm buigen b.v. een emmer of een gasfles o.i.d. Gebruik geen aluminium folie !!
4. Stop het Plutonium in 2 halve bollen, ongeveer 4 cm uit elkaar. Gebruik rubber cement om het plutonium stof wat bij elkaar te houden.
5. Koop nu ongeveer 220 kg trinitrotolueen (TNT) Nobelit (dynamiet opgelost in wat kalk) is veel beter maar een stuk lastiger om mee te werken, zodat wij TNT adviseren Uw behulpzame leverancier zal hier met plezier voor zorgen.
6. Plak de TNT om de 2 halfbolvormige vormen, die je geconstueerd hebt in stap 4. Het beste kun je de TNT vastplakken met wat Playdo klei, maar andere speelgoedklei is ook goed. Gekleurde klei is acceptabel maar niet nodig. Het is nu niet het juiste moment om grappig te gaan doen
7. Stop het bouwwerk uit de vorige stap in het omhulsel gemaakt in stap 3. Gebruik een sterke lijm zoals "Crazy Glue" of andere acrylaatlijm om het geheel stevig bij elkaar te houden; dit om een ongecontoleerde detonatie te voorkomen a.g.v. vibratie of onoordeel- kundig gebruik.
8. Om het geheel te ontsteken, koop een radiografisch bestuurde servo, die je o.a. in radiografisch bestuurde vliegtuigen tegenkomt. Met weinig moeite is hiervan een op afstand bedienbare plunjer te fabriceren, die een slaghoedje bediend, waarna een kleine explosie volgt. Deze slaghoedjes zijn gewoon te koop in de supermarkt in België. Ik adviseer het "Blast-O-Matic" type want deze geven een niet goed-geld terug garantie.
9. Verstop nu het hele apparaat voor je buren en kleine kinderen. De garage is niet zo'n goede plek vanwege de hoge vochtigheid en grote temperatuurschommelingen. Nucleaire apparaten staan er om bekend om spontaan af te gaan in deze onstabiele condities. De gangkast of het keukenkastje zijn perfecte plekken.
10. Je bent nu de trotse eigenaar van een werkend thermonucleair appa- raat!! Het is een goede opener op feestjes en partijen, en kan ook uitstekend gebruikt worden bij CAO onderhandelingen.
THEORIE DER WERKING Het apparaat werkt volgens het principe van de kritische massa. Als het TNT explodeert comprimeert deze het plutonium tot de kritische massa. Deze critische massa produceert dan een kettingreactie (het zogenaamde domino effect) en vervolgens een grote thermonucleaire reactie. En klaar is Kees, een 10 megaton explosie!!!!!
|
|
|
Post by ce on Aug 21, 2006 0:16:23 GMT 6
... ik pukkelpop al mis ... dit niet geeft want zie feest in het park met tim wel zitten ... foane niet zal meegan omdat pukkel zijn laatste festival ooit was ... hij ook nog een ander excuus gebruikte, maar ik het niet goed verstond.
|
|
|
Post by bdb on Aug 21, 2006 15:02:16 GMT 6
... we er gisteren 6 uur over gedaan hebben om van Kiewit naar Gent te raken? ... ik pukkelpop ook al mis?
|
|