|
Post by Thomá on May 19, 2006 3:22:33 GMT 6
Kate Ryan niet naar de finale van het Eurovisiesongfestival gaat?
|
|
|
Post by henkie on May 19, 2006 12:08:28 GMT 6
...ik dat wel had zien aankomen? ...andré vermeulen er duidelijk niks van weet? ...bert anciaux mss wel eens in nauwe schoentjes komt door ons belastingsgeld door de ruiten te smijten
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on May 19, 2006 13:35:21 GMT 6
...ik het heel jammer vind van Kate Ryan, godverdomme
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 19, 2006 16:33:46 GMT 6
...ik die Finnen wel de max vond??Lekker hardrock metal monsters!! En dan zijn wij gechoqueerd als ons Kate er neit bij is!! Héhé ...Vermeulen en Peeters nog wel eens een duo zou kunnen zijn dat we in de gaten dienen te houden? ...ik me heb geamusseerd tijdens de ontknoping gisteravond?
|
|
|
Post by foane on May 19, 2006 17:31:48 GMT 6
die finnen waren echt om van te kotsen!!!!
die mannen die zongen van : we are the winners of eurovision....die moesten ze de doodstraf geven.
andre en bart ik wel redelijk grappig vond.
kate haar kniezwengel maar had moeten doen!!!!!!!!
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on May 19, 2006 21:02:31 GMT 6
...dat de litouwers waren, foane
|
|
|
Post by foane on May 19, 2006 21:32:44 GMT 6
ja weet ik maar die finnen waren dat metalgeketel en daar moest ik nu van kotsen. Echt!!
|
|
|
Post by foane on May 19, 2006 21:45:15 GMT 6
ce een werkongeval heeft gehad.
het allemaal nog goed meevalt.
zijn scheenbenen en een dijbeen er erg aan toe zijn.
hij op sommige plekken (eindelijk) genaaid is maar hij kan nog achter de wijven en bier lopen alleen doet het nu even veel pijn om te lopen.
Ik ervan overtuigd ben dat dit ns goed is vr hem want nu voelt hij ns ad lijve hoeveel hij wel achter de wijven zit.
hij een poelon op zijn benen heeft gehad. Wat het nu juist is vraag je zelf maar aan ce(twas iets met neen compresseur)
en hij bovendien een sixpack op zijn teen heeft laten vallen want hij stond er eentje te drinken met zijn baas.
hij eigenlijk ook wel een beetje blij is want hij nu onbetaald verlof heeft vr een paar maanden.
wij al afgesproken hebben om ons woensdagavond en donderdagavond eens flink te bezatten.
wij dus wel niet zullen kunnen dansen( althans ce niet)
hij wel wat bezoek verwacht van zijn vrienden. Hij geen druiven wil maar alleen macaroni voor in de microgolf en een paar vaatjes bier voor op zijn tapken id keuken.
Ik hem beterschap wens maar toch blij ben met zijn conge.
Ik er woensdag- en donderdagavond beroerd aan toe zal zijn. als je dat wil zien, een adres.: de napoleon.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 19, 2006 22:13:38 GMT 6
...foane verliefd is op cé?
|
|
|
Post by ce on May 20, 2006 17:27:02 GMT 6
foane een toffe knul is, en ook al voel ik me kiplekker des al niet te min zuipen wij ons inderdaad woensdag en donderdag heelemaal tope
|
|
|
Post by foane on May 20, 2006 18:31:38 GMT 6
ce ik eigenlijk toch wel een beetje een dikke lul vind.
|
|
|
Post by foane on May 20, 2006 18:32:38 GMT 6
global mod en grote mond zuigens in het weekend geen internet heeft. Als dat geen minpunt is. hahahahahahahahahahahahahahahaha
|
|
|
Post by foane on May 20, 2006 18:36:36 GMT 6
zuigens gisteren weigerde me eentje te trakteren in de nap. Ce, evert kunnen getuigen. En dan zegt hij nog: what happens on the forum stays on the forum. Getuigt dit niet van mentale zwakheid en bewijst dit niet opnieuw zijn enorm onbetrouwbaarheid en slecht karakter als global mod?
(bovendien dreigt hij ermee het volledig forum leeg te halen, jammer he)
(henkie kun jij hier op een of andere manier geen virtuele bokswedstrijdjes organiseren, ik heb zin om zuigens een panne slagens te geven)
|
|
|
Post by henkie on May 20, 2006 18:37:13 GMT 6
...ik nu begrijp waarom huygens gisteren zijn betoog in de napoleon hield
|
|
|
Post by ce on May 20, 2006 18:59:58 GMT 6
... foane al op twee topics, drie maal na elkaar gepost heeft binnen 5 min. ... dit niet ten goede komt van zijn thesis ... ik hem nog veel succes gun. ... dit nodig zal zijn!
|
|