|
Post by ce on May 15, 2006 21:33:17 GMT 6
...dat gewoon zo is !
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on May 15, 2006 22:01:23 GMT 6
...homer nog steeds twijfelt om mee te gaan
|
|
|
Post by Thomá on May 16, 2006 0:44:56 GMT 6
... Henkie democraat geworden is, en voor alles en nog wat verkiezingen gaat uitschrijven?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 16, 2006 1:20:01 GMT 6
...henkie volgens mij toch nen blauwen is en daarom niet zo verzot is op verkiezingen? ...ik mij heb vergist! Henkie een VB stemmer!! In deze tijden kunnen we hem niet ongelijk geven zeker?? Die man uit Antwerpen schoot er slechts 3 neer, terwijl hij er vele meer kon gehad hebben!
|
|
|
Post by blond on May 16, 2006 1:35:02 GMT 6
...Henkie een henkie heeft?
...Henkie Cé zijn weekendwoordje (decadent) ript?
...ik uitkijk naar woensdagavond?
|
|
|
Post by henkie on May 16, 2006 1:51:02 GMT 6
...dat ik verkiezingen uitgeschreven heb omdat de rest zaagde dat zuigens mod is ...een mod een soort administrator is van een forum die post kan deleten, aanpassen,.... ...de verkozene mod wordt van de 3de,4de en 5de categorie? ...zuigens niet uit mn gratie is gevallen? ...ik dit enkel doe om de werking van het forum te stimuleren? ...blond eindelijk naar italie is gemogen?
|
|
|
Post by Thomá on May 16, 2006 2:31:39 GMT 6
...ik opgelucht adem haal nu ik weet dat ik niet uit Henkie's gratie gevallen ben? ... vallen serieus zeer kan doen?
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 16, 2006 17:28:51 GMT 6
...ik eindelijk weet wat een mod is!! ...het mij niet kan schelen wie de nieuwe mod zal worden? ...Henkie eigenlijk een computernerd is?
|
|
|
Post by Thomá on May 16, 2006 20:41:12 GMT 6
... Tobazz zich 'low profile' opstelt om zo de Mod'-verkiezing eventueel te kunnen winnen?
|
|
|
Post by Thomá on May 16, 2006 20:43:43 GMT 6
... ik er vanmiddag achter gekomen ben dat PDV en Foane (vermoed ik) verleden week berichtjes hebben gestuurd met mijn GSM? ... één klasgenootje een berichtje ontving met als inhoud "ik zou graag je geile kaalgeschoren poesje neuken"? ... het mischien niet letterlijk dat was, maar toch iets in die trend?
|
|
|
Post by ce on May 16, 2006 21:01:19 GMT 6
... ik dit ten zeerste betreur. pdv shame on you !!! ... Tim gelijk heeft en ik het de max vindt dat hij dat heeft opgemerkt !!!! ... ik hoop dat bij de verkiezing de term mod. eer zal aangedaan worden (pvd)
|
|
|
Post by foane on May 16, 2006 21:25:12 GMT 6
Ik van niets weet wat die smsjes betreft.
Ik mij niet vergrijp aan van die vieze vuile taal.
|
|
|
Post by Guy-Manuel de Homem-Christo on May 16, 2006 21:32:25 GMT 6
...het wss Zuigens zelf was die die sms'jes heeft gestuurd als hij homer een keer te veel had tegengekomen? ...Ennio vandaag verjaart?
|
|
|
Post by foane on May 17, 2006 2:09:47 GMT 6
ik ennio gelukwenst heb.
Als ik ennio zijn stem hoor ad telefoon, ik denk dat hij amper 10 is.
Ik het school kotsbeu ben.
Ik de indruk heb dat dit forum rechtgehouden wordt door zeven man.
Ik dat wel jammer vind.
Er zeer weinig vrouwen op dit forum zitten.
Dit forum net als politiek een zaak vr mannen is.
|
|
|
Post by Jacob van Heemskerck on May 17, 2006 3:17:36 GMT 6
...ik niets weet van smsjes, mijn beste zuigens je moet het je verbeelden ...het nog maar dinsdag is en ik alweer zin heb om mij scheite te drinken ...ik hetzelfde gevoel zondag en maandagavond ook had
|
|